Jag heter Lena Lorentzen och mellan åren 2001-2015 jobbade jag på Apelskolan i Ullared. Där undervisade jag i svenska, engelska och språkfördjupning i årskurserna 6-9. 2008 fick våra elever var sin bärbar dator och sedan dess har jag jobbat med webben som läromedel. I den här bloggen delade jag med mig av vad jag och mina elever lärde oss i skolan. Efter att ha bytt jobb och börjat jobba för Nyanländaorganisationen i Falkenbergs kommun är bloggen vilande men det finns fortfarande en hel del tips som är värda att kolla in. Enjoy!

måndag 25 maj 2015

Hej och tack!

Till hösten börjar jag jobba på en ny skola. Det kommer att innebära att en hel del blir nytt för mig. Den sista tiden har jag känt att jag inte har tid att lägga ut så mycket tips och jag misstänker att jag inte kommer att få mer tid till hösten. Därför väljer jag att låta bloggen vila ett tag.

Du ska ha tack för att du läst så länge!

/Lena

3 kommentarer:

  1. Jag önskar dig allt gott på din nya skola, bästa Lena<3

    SvaraRadera
  2. Lycka till i massor, Lena! Stor kram!!

    SvaraRadera